دریای عشق

شعر عاشقانه-موزیک-مطالب خواندنی-عکس

دریای عشق

شعر عاشقانه-موزیک-مطالب خواندنی-عکس

هنوز فراموشت نکردم..

میدونم هیچوقت دوسم نداشتی


میدونی همیشه دوست داشتم


یادته همیشه میگفتی تنهام نمیذاری


یادته بهم میگفتی عاشقمی



میدونم از سادگیم بود که همه ی حرفاتو باور میکردم



میدونی با اینکه تنهام گذاشتی نمیتونم فراموشت کنم



یادته همیشه با هم بودیم



یادته هر روز همدیگه رو میدیم



نمیدونم چرا تنهام گذاشتی و رفتی یه جای دور


شاید خدا خیلی دوستت داشت که زودی از این دنیا نجاتت داد


آخه میگن، هر گل که به چمن بیشتر میدهد صفا


گلچین روزگار امانش نمیدهد


شاید من به چمن صفا نمیدم که خدا نمیاره منو پیشه تو تا دوباره با هم باشیم


روزگار خیلی بی وفا بود که منو و تو رو از هم جدا کرد خیلی دلم برات تنگ شده حداقل شبا بیا تو خوابم تا ببینمت میدونی چقدر وقته همدیگه رو ندیدیم تقریبا" سه سالی میشه چقدر روزای خوبمون زود گذشت

دست زمانه ما را از هم جدا کرد


تو رفتی و از گلهای مرداب یکی کم شد


دست زمانه نذاشت که من وتو ما بشیم


تو رو از من جدا کرد میبینی دنیا هم نمیخواد من یه روزه خوش داشته باشم.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد